Blog

Premiera pierwszej gry od United Label

23-07-2020 10:03:00

Pierwsza gra od United Label, spółki z grupy CI Games, ma dziś premierę na platformie Steam. W czerwcu br. spółka przeprowadziła z sukcesem kampanię crowdinvestingową zaprezentowaną na platformie CrowdConnect.pl. W ramach całej oferty publicznej spółka pozyskała 4,4 mln zł. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, Autoryzowanym Doradcą spółki jest INC.

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka ma w swoim portfolio umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. Dziś premierę ma pierwsza z nich – Röki, którą do swojej wishlisty dodało ponad 55 tys. graczy.

Röki to gra przygodowa inspirowana zimnym światem skandynawskiego folkloru. Jest to mroczna, współczesna bajka, z emocjonującą fabułą, ciekawą oprawą artystyczną, starożytnymi łamigłówkami oraz nastrojową eksploracją. Gracz wciela się w postać Tove, dziewczynki, która podąża pradawną krainą by ocalić swoją rodzinę. Producentem gry jest Polygon Treehouse – brytyjskie studio założone przez dwóch byłych dyrektorów artystycznych Guerrilla Games. Dotychczas, na pokazach przedpremierowych oraz wydarzeniach branżowych produkcja spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród graczy jak i krytyków gamingowych. Ponadto, została wskazana przez Nintendo jako jedna z najbardziej oczekiwanych gier indie na 2020 rok.

Wczoraj miała miejsce rejestracja w KRS akcji spółki serii B, zaoferowanych podczas czerwcowej oferty prezentowanej na platformie CrowdConnect.pl. Natomiast w sierpniu planowane są działania w zakresie dematerializacji akcji w KDPW, co przy satysfakcjonujących wynikach sprzedaży Rökiego powinno pozwolić na złożenie dokumentu informacyjnego na NewConnect na przełomie III / IV kwartału br.


22.07.2020

Polkon zebrał już ponad 1 mln zł w emisji akcji

Polkon, producent modułowych kontenerów specjalnego przeznaczenia działający na dynamicznie rozwijającym się rynku budownictwa modułowego, rozpoczyna dziś kampanię crowdinvestingu na CrowdConnect.pl.


24.07.2020

Polkon pozyskał 2 mln zł z emisji akcji

Polkon, działający na dynamicznie rozwijającym się rynku budownictwa modułowego z sukcesem zakończył emisję akcji. Spółka pozyskała od inwestorów 2 mln zł, w tym 0,8 mln w kampanii crowdinvestingu na platformie CrowdConnect.pl.