Blog

1 lipca startuje druga transza emisji akcji United Label

01-07-2020 09:42:00

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, rozpoczyna dziś drugą transze emisji akcji, z której chce pozyskać od inwestorów 1,4 mln zł. Oferta akcji zaprezentowana jest na platformie crowdinvestingu CrowdConnect.pl. Zapisy i wpłaty będą przyjmowane od godziny 14:00 bezpośrednio przez Spółkę. Z pierwszej transzy emisji United Label pozyskało już 3 mln zł. Pozyskane środki od inwestorów United Label zamierza przeznaczyć na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz finalizacje prac obecnych tytułów. Spółka ma w planach debiut na NewConnect w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dużego zainteresowania inwestorów w trakcie I transzy, zapisy na akcje spółki zakończyły się już drugiego dnia emisji. Udało się nam z niej pozyskać 3 mln zł. Dziś startuje publiczna kampania crowdinvestingowa na platformie CrowdConnect.pl. Jej celem jest pozyskanie 1,4 mln zł. – informuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label SA.

Ze względu na duże zainteresowanie ofertą, Dom Maklerski INC wspólnie z United Label zdecydowali o przełożeniu startu kampanii crowdinvestingu na 14:00. Dzięki temu inwestorzy zyskają więcej czasu na zapoznanie się z materiałami, a Dom Maklerski i Emitent mają możliwość zwiększenia przepustowości systemów tak, aby każdy zainteresowany mógł komfortowo przejść cały proces. Jednorazowy zapis na akcje spółki może wynieść minimalnie 2,5 tys. zł, a maksymalnie 25 tys. zł. Łącznie w ramach emisji akcji United Label chce pozyskać 4,4 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na finalizację prac nad grami z obecnego portfolio wydawniczego oraz pozyskanie nowych tytułów.

- Przeważającą część środków z emisji zamierzamy przeznaczyć na pozyskanie nowych tytułów. Chcemy utrzymać wysoki standard rozwijanego portfolio oraz realizować założony plan wydawniczy, wydając od 1 do 4 gier rocznie. – dodaje Tomasz Litwiniuk.

- Mocno wierzę w pierwsze gry United Label i dalszy rozwój tej Spółki. Sam w zeszłym tygodniu wziąłem udział w emisji w I transzy i kupiłem akcje za kwotę 300 tys. zł. – dodaje Marek Tymiński, prezes CI Games.

Już 23 lipca premierę będzie miała pierwsza gra wydawana przez United Label – Röki. To narracyjna gra przygodowa inspirowana skandynawskim folklorem. Dotychczas na pokazach przedpremierowych oraz wydarzeniach branżowych produkcja spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród graczy jak i krytyków gamingowych. Została wskazana przez Nintendo jako jedna z najbardziej oczekiwanych gier indie na 2020 rok, a na jej wishliście widnieje ponad 55 tys. zainteresowanych graczy.

- Bieżący miesiąc będzie dla nas bardzo intensywnym okresem. Końcowe szlify nad grą Röki oraz odpowiednia promocja tytułu są kluczowe dla osiągniecia sukcesu sprzedażowego. Röki będzie pierwszą produkcją spod szyldu United Label – mówi Tomasz Litwiniuk.

Jeszcze w tym roku United Label chce dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.


30.06.2020

Pamietaj! Inwestowanie wiąże się z ryzykiem.

Inwestorzy nie powinni podejmować decyzji inwestycyjnej kierując się tylko impulsem lub zainteresowaniem ze strony innych inwestorów, w szczególności w przypadku składania zapisów na akcje bezpośrednio u Emitenta, bez korzystania z pośrednictwa firmy inwestycyjnej.


02.07.2020

2 lipca startuje kampania crowdinvestingowa akcji Olymp

Dziś o 10:00 na platformie CrowdConnect.pl rozpocznie się kampania crowdinvestingowa akcji serii D Olymp. Spółka zajmująca się produkcją i dystrybucją sprzętu treningowego zamierza z niej pozyskać 550 tys. zł.